28.4.07

I want to be gay too!

Het was weer eens het einde van de week gisteren en natuurlijk betekent dat voor een Sweetheart: UITGAAN!
Nu ja mijn eigenste avond begon vrij rustig met een verjaardagsetentje voor Joost in "the House of Elliot", genoemd naar de befaamde tv-serie die zich afspeelt in de roaring twenties. Na mijn charlestonavontuur bij Woestijnvis voelde ik mij daar natuurlijk als een vis in het water. Hoewel de term beter als een kreeft in het water zou zijn, want deze rode beestjes waren daar de specialiteit des huizes. Bon het restaurent had een heel mooi kader, het eten was lekker, mooi geserveerd, maar enkel een beetje te duur voor wat er maar op ons bord lag...

Na dit epistel ben ik mij gaan vervoegen bij de andere Swhts, die hun avondje in alle rust en drank begonnen waren bij Pieter in zijn nieuwste stulpje...
We zijn uiteindelijk met beide bendes beland in de "Video", waar Rein, mijn allerliefste homo-vriendje, ons allen toonde hoe je nu eigenlijk iemand versiert! Hij zag een leuke gast - hij was inderdaad niet mis (ja Rein en ik hebben nogal dezelfde smaak qua mannen), een Donna-presentator op de koop toe, die al heel de avond in onze richting had zitten kijken - en hij er gewoon op af...en twee seconden later stonden ze toch wel telefoonnummers uit te wisselen zeker!
Jan en ik stonden beiden met onze mond wijd open "hoe...doet...die...dat..."
Ten eerste: ja die gast stond te kijken in onze richting, maar wie zegt dat het naar hem was en niet naar mij? En ten tweede: waar haalt die de durf om zo maar een blauwtje te lopen?
Kortom chique, respect man!

Het leven van een homo...is het dan zoveel gemakkelijker dan dat van hetero's?

1 opmerking:

funkyredup zei

wie niet waagt, niet wint...