1.6.08

Doctor Kristof

Er is weer een week voorbij dus er moet weer nieuws uit kempense hoek op deze blog. Het leven zoals het is: kristof!
Vrijdag wist hij me toe te vertrouwen dat hij zich nog wel herinnerde ooit eens op een haag te zijn gaan zitten, maar dat dat dan die bewust de avond vorige week was, neen dat was hem ontgaan. Zo zie je maar wat alcohol met een mens kan doen ;) Vrijdag heeft kristof zich niet meer gewaagd aan hagenduikerij, maar wel weer aan een aantal conversaties...

K:"Zie je die vrouw daar? Ik zei:"Hallo.... Ik ben kristof..." en ze antwoordt:"Oh, mijn vriendje heet ook kristof" Ik zeg het u, ze heeft mij verstrikt in haar web, het is een spin!"

Ikzelf vond dat de keet vol homo's stond..
K:"Die vrouw daar, die heeft lelijke schoenen, ze zijn veel te puntig, die ziet er dan arrogant uit"
M:"Misschien moet je haar dat eens zeggen en voorstellen van schoenen te verwisselen. Dat zou misschien nog handig zijn als je haar schoenen aanhebt, kan ik meteen zien of die knappe gast daar homo is"

K:"Dit is een goei liedje en dit en dit en dit en dit"

M:"ik zou echt mannen afwimpelen omdat ze niet naar stubru luisteren en wel naar donna"
K:"Ik moet iets bekennen, opt werk heb ik ervoor gezorgd dat we vrijdag middag naar 4fm luisteren"
M:"Oké, dat is nog erger dan donna"

U leest het al, het was een beetje rustig bij kristof deze week, maar dat is niet verwonderlijk want hij is sinds vandeweek doctor! En dat hij daar even van moet bekomen, is begrijpelijk.
Volgende week staat er echter een volledig feest in het teken van kristof dus ik hou alvast een grote ruimte vrij om zijn belevenissen neer te schrijven! Trouwens, ik denk dat deze reporter nog eens met de fotokodak op stap gaat. U bent bij deze gewaarschuwd!

Tot volgende week voor meer nieuws uit de kempen in gent

Geen opmerkingen: