10.4.07

Verkiezing van de heetste söldentengel: Eerste halve finale

Let's try something new!
Hieronder post ik de gespotte hete tengels vant skiverlof. Je kan meedoen aan de poll om de heetste tengel deruit te kiezen. Wat je kan winnen? Kwijldoekjes duh :p






Kandidaat 1: Bijgenaamd (met duits accent gezegd) "Lekker ding"
Even uitleggen: hij is niet zo fotogeniek, maar hij zag er echt wel ok uit (als we eventjes geen rekening houden met de leeftijd enz :p bovendien was hij ook wel erg lief!




















Kandidaat 2: ofte "de broer van lekker ding" (of dat wilden ze ons toch doen geloven)
Een mooie jongen, maar daar was hij zelf ook wel al achter gekomen.















Kandidaat 3: Meneer "oh i'm so damn hot dat ik overdag in marcelleke overt straat loop en jullie zich keihard zullen ergeren, maar toch met veel genot naar mijn gespierde lichaam zullen kijken" Euh, de glasafruimjongen















Kandidaat 4: de "Kom maar gezellig naar de toog, ik bedien je in alle vriendelijkheid en oh pas op dat je niet in zwijm valt"

6 opmerkingen:

Vollemaanbloesem zei

Ja kiezen tussen mannen het blijft een moeilijke opdracht hé. Hoewel de foto van numero 4 niet echt duidelijk was, zag hij er op het eerste zicht wel mmmmm charcuterie uit, en als tweede keuze zou ik gaan voor pretty boy secundo!

MaBiche zei

Hmm
Ik koos ook als eerste voor nummer vier. Mijn tweede keuze zou echt wel kandidaat1 zijn, maar die was ook sociaal enz. Aangezien ik zelf nogal verlegen ben :p was het wel handig dat die mens zichzelf al lekker ding begon te noemen, zo moest ik het niemeer doen ;)

bart zei

De eerste twee vallen al af omdat dat broers waren van een zus, den derde was ietwat zelfingenomen, droeg een onderlijfje bij -5 grade om te stoefen met zijn borstspieren, etc etc

Dus met voorsprong op 1. nr 4 :) :p

Vollemaanbloesem zei

Bart het moge gezegd zijnde: je hebt smaak! Leve nummer 4!

MaBiche zei

Uh ja, maar mister marcelleke is wel aant winnen.... Anneke, toch stiekem voor dien gekoze? :p

MaBiche zei

oh neen, dien derde gaat winnen *ween*