10.4.07

Jezus volgen op een ongewone manier

Nieuwe link (uit Beveren dan nog wel): www.mariawagen.centerall.com

Een citaat: "Op 13 october 2003 tijdens mijn gebedsaktie aan de Ford fabriek in Genk , hing O.L.Vrouw in de lucht boven de fabriek .Het duurde ongeveer een half uurtje .Op die dag werd de 86 ste verjaardag van haar verschijning in Fatima gevierd .Mijn gebed is verhoord want er komen 3 modellen van auto's naar Genk en de fabriek is gered .Op de foto kunt u zien dat O.L.Vrouw haar hand uitsteekt boven de fabriek en er zijn 3 dingen bij haar .Ik denk dat het een teken was de de gebedsverhoring zou plaatsvinden .Gebedsverhoringen veroorzaken in mijn eigen leven gewoonlijk leed .Ik draag het echter graag op als vorm van gebed voor al de mensen die zonder werk zitten . .Dank u God dat ik dit mag doen."

Mooi.

1 opmerking:

MaBiche zei

In zwijndrecht rijdt er ook zo camionette rond. Ik waan me altijd in een carnavalsstoet als ik die zie passeren.
Die vrouw ervan eeft trouwens mijn papa eens verteld dat roken erg ongezond is en dat jezus het ziet!
Mijn papa heeft geantwoord: zo te horen heb jij dan wel al heel veel gerookt en niet alleen tabak!

Zot zijn in Zwijndrecht, tis nekeer wa anders