13.4.07

Lang leve Linde !! En ook een beetje Tomas

Gisteren tufte ik in mijn singleontourauto over de antwerpse ring. Tufte ist woord wel want ik stond weer wat in de file. Het was vijf voor zes en Tomas De Soete maakte contact, niet met mij want zo hard valt het leven niet mee, neen neen met Linde Merkpoel. Die had namelijk de nieuwsuitzending van 17.00 afgesloten met het weerbericht en volgende zin: het wordt echt bbqweer!
Nu had Tomas DS dus het geweldige idee om Linde te vragen bij de volgende nieuwsuitzending op het einde te zeggen dat het ook wel mosseltjes met frietjesweer was. Linde zei dat ze dat niet kon maken...
Het nieuwsbericht begint en loopt ten einde. Linde vertelt over het weer en zegt:"Het wordt echt bbqweer! Of weer voor mosseltjes met frietjes" Gejuich alom natuurlijk en ik strijk in mijn autootje. Gewoon het idee dat dat nieuws ook op radio1,2, donna en klara wordt uitgezonden... Zalig :)
Lang leve Linde !!

Geen opmerkingen: