12.4.07

10 Miles

1 mijl is 1 609,3 meter. 10 mijl is dus om en bij de 16 km ... mijlenver dus. Zondag 22 april om 15u nemen o.a. enkele sweethearts deel aan de 'Ten Miles', een loopwedstrijd in het Antwerpse.
De start is in Antwerpen, deLinkeroever en eindigt er ook, ondertussen maken de lopers wel een 'ommetje' door Antwerpen-centrum.

Steun zal nodig zijn. Als u het daarvoor niet doet, doe het dan voor de dampende natte lijven. Of doe het voor een bezoekje aan 't Stad.



Ondertussen wordt er duchtig getraind. De hier afgebeelde trainingsroute werd gisteren afgehaspeld in 1 u 30, wat wil zeggen dat ik zo lang ongeveer 10km/u gelopen heb. Nog een paar keer deze route, dan rust, dan 10 mijl!

1 opmerking:

Janneman zei

Ik hoop dat ik hem ga kunnen uitlopen. Ik heb vandaag weer serieus last aan mijn knie. Verschilt van dag tot dag. Maar we gaan er nog steeds voor!