6.6.10

Waar je nooit zomaar lacht naar iemand

Ik weet nog goed toen ik voor het eerst de charlatan binnenwandelde. Ik dacht direct: dit is hier heaven voor de vrijgezellen. Nu we zo'n vijf jaar verder zijn, denk ik nog steeds: vrijgezellen kunnen best eens postvatten in de scharrelton... Maar ik heb toch in de loop der jaren heel wat wijsheden opgedaan betreffende dit beruchte café in gent.
1. ik geloof nog steeds dat je erin kan slagen een lief te vinden in de charlatan... Maar het is niet one chance of a lifetime... Het is eerder een beetje trial and error. Eerst wa proberen, uittesten en dan de juste aan den haak slaan
2. lachen naar de mensen is misschien leuk op de trein of op uw werk, maar niet in de charlatan. Zomaar wat staan lachen naar het andere geslacht is om problemen vragen.
3. ook de vreemde eenden in de bijt raken al eens zo gefrustreerd dat ze zelfs opgewonden raken van een nijlpaard in stadskledij dat het nodig????? vindt om haar BUIK aan de medemens te showen.
4. het is er alleen maar leuk als er een goeie dj draait

4 opmerkingen:

Anneke C. zei

5. Breng zoveel mogelijk vrienden mee - met een evenwichtige verdeling tussen mannen en vrouwen ;)

Piet er zei

6. Ga ook eens met enkel vrouwen of enkel mannen op stap. Ook gegarandeerde pret ;-) Maar the next best thing is 50 50 wat het geslacht betreft.

MaBiche zei

my lucky shots waren toen ik er alleen was :p
dus 7:
ga ook eens alleen naar de charlatan :p

A.C. zei

En 8: ga ook eens een weekend NIE nr de Charlatan :p