10.1.08

Diet-Piggy


Zoals gisteren vernoemd: er wordt sterk gediëet in mojiotworld. Dat gaat ook gepaard met ongelooflijk veel minder mojito's die in de kas geslagen zullen worden. Alle medailles hebben een keerzijde natuurlijk.
Gisteren ging ik dus, sportiefgewijs joggen in't fort van hoboken samen met collega kim (beter bekend als mosselbabemember). Het was daar bijzonder mooi en aangenaam om te lopen. Buiten het feit dat het veel bergop en bergaf was en Kim duidelijk een veel betere conditie bezit dan ik (ze liep dan vooruit en keerde dan weer richting ik :p). Ik zat aan les 13, daar zijn drie stukjes van 5minuten lopen in en believe me, voor een totaal onsportief varkentje zoals ik, is dat behoorlijk zwaar! Maar ik hebbet wel gekunnen zonder stoppen en daar ben ik wel een beetje fier over.
Ik was dus al behoorlijk in mijn nopjes en toen ik dan thuiskwam, effe op de weegschaal sprong en merkte dat ik in een halve week toch wel al 900gr was afgevallen, kon het geluk niet meer op!
De gourmette achteraf (zeer verdiend na de zware inspanningen) heeft goe gesmaakt, vlees met mate, massa's groenten en geen wijn, dat waren de bestanddelen voor een subliem avondje onder vrienden.
Ik wens mezelf en mee hwa nog bijzonder veel succes in deze afvallingsrace. Wat toeschouwers ook moge zeggen: er zijn geen verliezers, alleen maar winnaars!
Oh en aan collega kim: veel vandesnoepjesafgeblijfmoed :p

Geen opmerkingen: