25.4.07

Timide en arrogant makes you sexy

Tijd voor nog eens een babe van de week, dacht ik. Nu zijn er al een paar mannen mee aant bloggen, maar zij durven doodeenvoudig geen babes te verkiezen dus doe ik het maar!
Deze babe zou mijn beste vriendin nooit worden, denk ik. Daarvoor is ze te timide wat dan weer te arrogant overkomt. Langs de andere kant ben ik dan wel stikjaloers op haar schoonheid en stem.

Mocht ik zo zijn als haar, ik was ook timide dat het arrogant wordt.

Gentlemen en geïnteresseerde ladies, de babe van de week is Geike Arnaert, deze week de babe van den humo en als den humo het zegt, wie zijn wij dan om het te ontkrachten?
(foto gespot op de humowebsite)

1 opmerking:

Janneman zei

Bwa, die valt wel mee, maar er zijn toch veel mooiere vrouwen op de wereld. Zal me eens bezig houden met babes van de week. ;-)