23.4.07

Surpriseeeeeeeeeee!

Als wij een feestje bouwen, loopt het vaak fout. Dat is zowat de grootste conclusie die we kunnen trekken uit afgelopen zaterdag, het "surprisepartyfeestje" voor Joke, Ellen en Michael.
In de smoutpot in zwijndrechtse polder was't te doen en dat zullen de koeien geweten hebben!
Even wat feiten op een rijtje:
- jullie weten al dat mee hwa sneller plast dan bruno, dat is niet moeilijk want mee hwa is dan ook een beetje de lucky luke onder de plasters
- de drie jarigen werden overgezet van de janmobiel naar de bartbolide alwaar ze met blinddoek de kans kregen zich al te bezatten terwijl bart achteruit over de parking crosste en nadien ook nog achteruit op de dwarslaan. Niet tot ieders vrede, maar over het algemeen was men toch content van de rit.
- Ondertussen in het café vertelde de collega van joke over het feit dat ze al vijf keer verklapt had dat ze naar een verrassingsfeestje voor joke ging, achteraf bleek dat joke hier niet echt bij stilgestaan had.
- Toen de jarigen eindelijk binnenkwamen, zei ellen: niet te hard roepen en concludeerde joke dat het er toch wat stonk.
- kado's werden uitgedeeld, kussen werden gewisseld, de eerste mojito's werden gedronken
- De meneer van het café had zowat een gebroken teen en moest zo hinkelen om aan de toog te geraken, dat in combinatie met vijftig mojito's maken, zorgde er nochtans niet voor dat hij slechtgezind was
- De meneer van het café heeft als bijnaam "vogel"
- den didier pikte kaas van mensen en deelde dat uit aan iedereen
- de michael was zat
- sofie ook, joris, anneke, yves, enfin bijna iedereen anders ook
- himsha, bert, pieter en bruno niet
- En toen stapte ik achteruit en viel op mijn gat met de beentjes in de lucht
- ik was dus ook zat en voelde me vreselijk bekeken
- den anthony gaat iets aan zijn imago doen en wordt hierbij geholpen door himsha !
Weldra wordt u verblijd met mooie foto's en vooral ook euh, margi ;)

6 opmerkingen:

Janneman zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Janneman zei

Ik was ook helemaal niet zat. ;-)

Ik rij met een mobiel en Bart met een bolide... wat een belediging voor mijn Golf Rabbitje!

Je bent trouwens nog een "fout" feit vergeten: Ik heb per abuis in het achteruitrijden de auto achter mij "geramd". :-)

Pieter zei

Vogel en andere musjes hadden de gewoonte om gratis drank te geven aan dj. Als de pint in kwestie leeg was, stond er direct terug een andere vol.
Resultaat: een lauwe pint die er 3 uur gestaan heeft (Evert heeft er es van genipt). En uiteindelijk heb 'k me laten gaan : 1 mojito.

M'n dj-naam is sinds zaterdag ook 'DJ Mee Hwa' (aldus "vogel", die me eens ging boeken, en hij het zo niet zou vergeten wie ik was).

Vollemaanbloesem zei

Nog een vergeten feit: vrouwen kunnen op een objectieve manier geilen op een man!

MaBiche zei

Gelukkig is er tussen objectief en subtiel een groot verschil. Want we kunnen dat mss wel objectief, maar niet echt subtiel :p

MaBiche zei

Nog een opmerking: de pieter is een schitterend dj!