11.4.07

Hete tengel wordt stripper

Herinnert u zich nog de allereerste hete tengel die op deze blog verkozen werd? Ik weet het, het lijkt ondertussen al weer een eeuwigheid geleden...Er is dan ook al zoveel schoon "mmmmm charcuterie"-vlees (mijn nieuwe -van onder het stof gehaalde- lievelingsuitspraak, nvdr) over de toonbank van deze blog gepasseerd.
Maar aandachtige lezers, of moet ik eerder zeggen lezeressen, herinneren hem vast en zeker nog wel: Tom De Raeve, aka Jurgen Boss, de stoere gast uit het toneelstuk "Wordt vervolgd".
Op dit eigenste moment wordt aan het vervolg van deze soap gerepeteerd en hierbij ben ik te weten gekomen dat deze Tom, in navolging van mijn eigenste personage Aza, eveneens uit de kleren moet!!!

Dus dames en natuurlijk ook heren (er zal ook weer vrouwelijk schoon te bezichtigen zijn in dit stuk waar het vooral rond LUST zal draaien), kom dit zien vanaf 12 mei in de zaal van La Barraca "Tintarella di luna"

Geen opmerkingen: