24.4.07

Een trio meer of minder...

Dat van dat die Ciska en de Hringo nog een koppel zijn, heb ik ook gehoord bij peter, maar het leek me niet echt euh geloofwaardig. Maar bon, die twee zijn dan ook niet geloofwaardig te noemen...
In elk geval geef ik die Ciska groot gelijk dat ze die trio niet liet schieten. Alleen had ik als ik haar was die Roberto dan wel vakkundig vervangen door de presentator Co ofzoiets.
Stel je voor, met deze twee. Volgens mij zijn er toch minder leuke dingen in het leven ;-):


bronnen foto's: http://www.temptation-island.nl/images/gallery/presentatie/co/TI6-Co05.jpg en http://www.temptation-island.nl/images/gallery/kandidaten/verleiders/dion/TI6-Dion04.jpg

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zie jij een trio wel zitten Micheke? Uw hormonen spelen u duidelijk weer parten
;-)

MaBiche zei

Neen neen, als ik Ciska was en zo'n blaaskaak van een vriend had zoals die Gringo, dan...
Maar eigenlijk wil ik zeggen dat ik niet zou kunnen kiezen tussen die dion en die Co :p
Hmm, volgens mij valt deze situatie niemeer te redden zeker? :/

Anoniem zei

Que muchacho!!! GUUUUAAAAAAUUUUUU

Anoniem zei

euh ok, nice reply :p

Janneman zei

Dat vind ik leuk. Dat vind ik kinky. ;-)