29.4.07

De prijs die je betaalt voor een adfundumwijntje

Gisterenavond trokken een bende sweethearts richting culture club. We zijn tot aan vijf buitenwippers geraakt en verder mochten we ni. We zijn niet VIP genoeg blijkbaar. Dan maar op zoek naar een alternatief in gent. Dus eerst gingen we ons wat rustig zetten in den trollenkelder. Waar de ene koffie dronk of een rustig wijntje, de andere dronk dan liever duvel en leffe...
Omdat onze hormonen toch weer nood hadden aan lekkers, gingen we eens piepen in de charlatan. In de charlatan werd door sommigen bier gedronken, door anderen cola en nog anderen dronken tequila en dansten alsof ze op één of andere zware raveparty waren beland. Het was allemaal wel in orde, er liep mooi volk rond (wij dus) en de muziek was wel goed.
Pieter is nog steeds niet toe aan "de kus", hij wil de prijs opdrijven naar 20euro cdbon, maar ik vind dat persoonlijk nogal "hoerig". Dus er is nog werk aan de winkel.
Om halfvijf gingen we naar huis, maar eerst moest iedereen verzameld worden, wat best gemakkelijk lukte... Tot we bart niet meer vonden. Na wat zoekwerk bleek die buiten te zitten, voorover gebogen, wat zuchtend. Voor hem een plasje, tja euh... :p
Terwijl hij daar zat te bekomen van het gevecht in zijn maag, geraakte pieter aan de praat met een man die moslim was. Pieter zei: je ne parle pas francais, je parle l'anvers
Achteraf bleek anneke hem ook wat verteld te hebben: "ik ben atheist", maar ik verstond "ik ben naturis", dus dat leverde ook wel vreemde conversaties op.
Bart werd ondertussen getroost door passerende mannen en een knap exemplaar sprak ons, de bartcomune spontaan aan, wat dan weer zorgde voor toestanden in ons hormonen.
We zijn na een tijdje naar huis gereden, met bart vooraan in de auto. 1 keer hebben we moeten stoppen.
Om halfzeven kroop ik dan in mijn bed, in mijn nieuw appartement in mijn nieuwe kamer... De zon scheen al neig en ik heb een gordijn geïmproviseerd aan mijn raampjes.
Ik heb niet geslapen als een roos, maar ik heb ook niet gegild in m'n slaap :p dus al bij al viel dat ook nog wel mee.

Besluit: - bart moet dringend een cursus "drinken" krijgen ;)
- Jan en ik hebben een nieuwe conversatievorm bestaande uit: "deuhdeuhdeuh" en "there there there" enzovoorts, heel goed allemaal
- De durum was niet lekker

Geen opmerkingen: